Publicaciones Google Scholar de
1980 a
2024
Título |
Fuente |
Fecha |
Sustainability oriented innovation and organizational values: a cluster analysis |
The Journal of Technology Transfer 49 (1), 1-18 , 2024 |
2024 |
T-Co 3: Seminario para la internacionalización de la docencia |
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2024 |
Using gamification to overcome innovation process challenges: A literature review and future agenda |
Technovation 133, 103020 , 2024 |
2024 |
Exploring the dimensions of NGO donor‐based brand equity: A literature review |
Nonprofit Management and Leadership 35 (1), 219-235 , 2024 |
2024 |
Aprendiendo con Inteligencia Artificial: una aplicación en la asignatura de Fundamentos de Marketing (IAMARK) |
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2024 |
Game on: curbing impulse buying and returns in apparel e-tailers |
Review of Managerial Science, 1-35 , 2024 |
2024 |
From Behavioral Strategy to Emotional Strategy: It Is Time to Use Emotions as a Competitive Advantage |
Open Journal of Business and Management 11, 279-294 , 2023 |
2023 |
El poder de la viralidad |
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital, 141-158 , 2023 |
2023 |
Hablemos de series: Binge-watching vs. maratón. La dualidad en el consumo de episodios desde la Teoría Fundamentada |
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, 77-90 , 2023 |
2023 |
Management guidelines to address cultural challenges and facilitate values-based innovation through gamification |
International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 27 (3-4 … , 2023 |
2023 |
Student experience, satisfaction and commitment in blended learning: A structural equation modelling approach |
Mathematics 11 (3), 749 , 2023 |
2023 |
Mapping sharing economy themes: science mapping, topic modeling, and research agenda |
Journal of Marketing Analytics, 1-22 , 2023 |
2023 |
Organic line extensions: do they make sense for brands? |
British Food Journal 125 (8), 2785-2802 , 2023 |
2023 |
Timos, estafas y cualquier forma de engañar" online" |
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital, 217-237 , 2023 |
2023 |
Let's Talk Series: Binge-Watching vs. Marathon. The Duality in the Consumption of Episodes from the Grounded Theory. |
Comunicar: Media Education Research Journal 31 (75), 75-87 , 2023 |
2023 |
Insights on NGO brand equity: a donor-based brand equity model |
European journal of management and business economics 32 (4), 452-468 , 2023 |
2023 |
Mala conducta: el lado oscuro del usuario digital |
ESIC Editorial , 2023 |
2023 |
NGO accountability to donors: better said than done? |
Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, 31-51 , 2023 |
2023 |
Designing innovation in urban hotels through guest experience data on interior design |
European Journal of Innovation Management , 2023 |
2023 |
Learning experience in a blended learning context: opportunities and challenges |
Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones … , 2022 |
2022 |
Understanding the expansion of circular markets: Building relational legitimacy to overcome the stigma of second-hand clothing |
Sustainable Production and Consumption 30, 77-88 , 2022 |
2022 |
T-Co: Seminario para la internacionalización de la docencia |
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2022 |
What Do We Mean by Binge-Watching? A Grounded Theory Approach |
A Grounded Theory Approach , 2022 |
2022 |
Enabling smartphone push notifications: the effect of a framed opt-in request |
InderScience Publishers (IEL) , 2022 |
2022 |
Experiencia de aprendizaje en modalidad semipresencial: Oportunidades y desafíos |
Transformación digital docente. La gestión sostenible de las organizaciones … , 2022 |
2022 |
Exploring user’s experience of push notifications: a grounded theory approach |
Qualitative Market Research: An International Journal 25 (2), 233-255 , 2022 |
2022 |
Implementation of Blended Learning during COVID-19 |
Encyclopedia of COVID-19 2 (4), 1763-1772 , 2022 |
2022 |
Luxury tourism in the new normal: In search of the new memorability |
The Emerald handbook of luxury management for hospitality and tourism, 513-532 , 2022 |
2022 |
Michelin-starred restaurants and its contribution to luxury gastronomy tourism |
The Emerald Handbook of Luxury Management for Hospitality and Tourism, 321-334 , 2022 |
2022 |
Mobile Push Notifications |
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 232-234 , 2022 |
2022 |
Proyecto Espejo: Internacionalización, emprendimiento social y TICs |
Excelentes en Docentia. Ejercicios prácticos para los grados de comunicación … , 2022 |
2022 |
Enabling Smartphone Push Notifications: the Effect of a Framed Opt-In Request |
International Journal of Mobile Communication , 2022 |
2022 |
Internacionalización de la docencia a través de las TIC |
Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM», 257-266 , 2022 |
2022 |
The Role of Push Notifications |
The SAGE Handbook of Digital Marketing, 349 , 2022 |
2022 |
The intellectual structure of behavioral strategy: a bibliometric study |
Strategic Management-International Journal of Strategic Management and … , 2022 |
2022 |
Online snacks shopping: The influence of packaging design in product expectations |
ESIC Digital Economy and Innovation Journal 1 (1), 104-119 , 2021 |
2021 |
Building values-based innovation cultures for sustainable business impact |
ISPIM, 1-31 , 2021 |
2021 |
The New fuzzy RFMD model. A method to identify new customer profiles due to an increase in online activity. Case study of a retail business |
Estudios de economía aplicada 39 (8), 30 , 2021 |
2021 |
Innovation in online food delivery: Learnings from COVID-19 |
International journal of gastronomy and food science 24, 100330 , 2021 |
2021 |
Undesired Impulse e-Buying Behavior: An Exploratory Study: An Abstract |
Academy of Marketing Science Annual Conference-World Marketing Congress, 173-174 , 2021 |
2021 |
Impacto del marketing de la universidades en la elección de universidad: una revisión de la literatura |
IV Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas … , 2021 |
2021 |
Can a word paint a thousand pictures? Brand-evoked mental imagery in advertising |
Cuadernos. info, 125-145 , 2021 |
2021 |
Gamification approaches for open innovation implementation: A conceptual framework |
Creativity and Innovation Management 30 (3), 455-474 , 2021 |
2021 |
Job choice decisions: Understanding the role of nonnegotiable attributes and trade-offs in effective segmentation |
Management Decision 59 (6), 1546-1561 , 2021 |
2021 |
Sustainable Production and Consumption |
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2021 |
Organisational and clinical approach to osteoporosis in rheumatology: OP-SER-Excellence survey and consensus |
Reumatología Clínica (English Edition) 17 (6), 322-328 , 2021 |
2021 |
BIG DATA AND TV MEDIA: GOING BEYOND TRADITIONAL SEGMENTATION |
Academy of Strategic Management Journal 20 (6) , 2021 |
2021 |
Enfoque organizativo y clínico de la osteoporosis en reumatología: encuesta y consenso OP-SER-Excellence |
Reumatología Clínica 17 (6), 322-328 , 2021 |
2021 |
An RFM model customizable to product catalogues and marketing criteria using fuzzy linguistic models: Case study of a retail business |
Mathematics 9 (16), 1836 , 2021 |
2021 |
Playing with innovation: Using games to facilitate innovation and entrepreneurship. |
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2021 |
Dataset. sav |
Dataset. sav , 2020 |
2020 |
Competitive spillover elasticities of electronic word of mouth: an application to the soft drink industry |
Journal of the Academy of Marketing Science 48, 270-287 , 2020 |
2020 |
Cómo gestionar clientes cautivos y no morir en el intento |
Harvard Deusto business review, 30-37 , 2020 |
2020 |
Choice of national brand vs. private label “me-too” new products in a multicultural context: understanding consumer innovativeness |
Global Branding: Breakthroughs in Research and Practice, 243-269 , 2020 |
2020 |
Success factors in audiovisual content websites based on comparative qualitative analysis |
Profesional de la información 29 (6) , 2020 |
2020 |
Brand-evoked mental imagery: The role of brands in eliciting mental imagery |
Sage Open 10 (4), 2158244020977484 , 2020 |
2020 |
How small traditional businesses can become attractive employers: A means-end analysis |
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2020 |
Gamification and Games as Facilitation Methods for Innovation and Entrepreneurship |
ISPIM , 2020 |
2020 |
Can a word paint a thousand pictures?: brand-evoked mental imagery in advertising |
Pontificia Universidad Católica de Chile. Facultad de Comunicaciones , 2020 |
2020 |
Fact Vs. Fiction Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News |
aDResearch ESIC International Journal of Communication Research 23 (23), 126-129 , 2020 |
2020 |
# babiesofinstagram: The digitally mediated lives of ‘aspiring’baby models and brand reps |
AoIR Selected Papers of Internet Research , 2020 |
2020 |
Vividness of news push notifications and users’ response |
Technological Forecasting and Social Change 161, 120281 , 2020 |
2020 |
How small traditional businesses can become attractive employers: A means-end analysis |
Journal of Small Business Management 58 (2), 362-389 , 2020 |
2020 |
Sensory marketing: Straight to the emotions |
IE Insights. Retrieved April 27, 2022 , 2019 |
2019 |
Can small traditional businesses build strong employer brands? A means-ends analysis on talent attraction |
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2019 |
Decisiones, emergencia y valor. Lo que hacen las personas y lo que piensan que harán en una emergencia |
Revista Prisma Social, 86-103 , 2019 |
2019 |
Video-cápsulas para mejorar tus competencias como universitario (II) |
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2019 |
Gamification and games as facilitation methods for innovation and entrepreneurship |
ISPIM Conference Proceedings, 1-21 , 2019 |
2019 |
The influence of online ratings on film choice: decision making and perceived risk |
Communication & society 32 (2), 45-59 , 2019 |
2019 |
Las mujeres en las series de ficción: el punto de vista de las mujeres |
Investigaciones feministas 10 (2), 367-384 , 2019 |
2019 |
Optimización del valor de clientes cautivos a través de herramientas de marketing relacional y de la comunicación |
V Congreso Nacional TMIC-AEIC: Investigar la comunicación en y desde la … , 2019 |
2019 |
Ante cualquier problema, por favor no vote negativo |
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK , 2018 |
2018 |
Tacto y gusto, los grandes olvidados |
Harvard Deusto Márketing y Ventas, 34-41 , 2018 |
2018 |
Ante cualquier problema, por favor no vote negativo |
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK León , 2018 |
2018 |
The influence of online ratings and reviews on hotel booking consideration |
Elsevire , 2018 |
2018 |
Gender identity, consumption and price discrimination |
Revista Latina de Comunicación Social, 385-400 , 2018 |
2018 |
How does wall street react to global sports sponsorship announcements?: An analysis of the effect on sponsoring companies' stock market prices |
Journal of Advertising Research 58 (3), 297-310 , 2018 |
2018 |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica. |
ESIC , 2018 |
2018 |
Comunicación en el sector turístico. Puntuaciones y comentarios de usuarios como variables estratégicas |
Vivat Academia, 77-94 , 2018 |
2018 |
Influencia social en las comunidades de cine: filmaffinity como caso de estudio |
Estudios sobre el mensaje periodístico 24 (1), 551-565 , 2018 |
2018 |
How do employees choose employers?-Building the consideration and non-consideration set of employer brands |
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2018 |
Innovación con nuevas tecnologías como factor de éxito en los estudiantes universitarios |
Perspectivas formativas universitarias, 341-352 , 2018 |
2018 |
Green consumer segmentation: managerial and environmental implications from the perspective of business strategies and practices |
Sustainability in Innovation and Entrepreneurship: Policies and Practices … , 2018 |
2018 |
Utilizing the health belief model to predict the purchase intention of over-the-counter diet drugs |
Millenium 2 (5), 35-42 , 2018 |
2018 |
Are they willing to work for you? An employee-centric view to employer brand attractiveness |
Journal of Product & Brand Management 27 (5), 573-596 , 2018 |
2018 |
Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online |
Top 5 contributions on Business and Management , 2018 |
2018 |
Does Wall Street love sports sponsorship? Stock market reactions to the announcement of global official sponsorships |
The Advertising Research Foundation , 2018 |
2018 |
Are they willing to work for you |
An employee , 2018 |
2018 |
The influence of online ratings and reviews on hotel booking consideration |
Tourism Management 66, 53-61 , 2018 |
2018 |
Notificaciones push enriquecidas: retos para el diálogo entre la marca y el consumidor. Una aproximación exploratoria |
BRANDING DIGITAL. Relato, contenidos y comunicación de marca a través de … , 2018 |
2018 |
Nuevas Tendencias de Comunicación Estrategica |
ESIC , 2017 |
2017 |
¿ Cómo explora visualmente el cliente los lineales?: Marketing experiencial |
El farmacéutico: profesión y cultura, 37-39 , 2017 |
2017 |
University students and informational social networks: Total sceptics, dual moderates or pro-digitals |
Comunicar. Media Education Research Journal 25 (2) , 2017 |
2017 |
¿Por qué tocamos los productos antes de comprarlos? |
El farmacéutico: profesión y cultura, 70-73 , 2017 |
2017 |
Una farmacia con M de Marca |
El farmacéutico: profesión y cultura, 39-41 , 2017 |
2017 |
¿ Por qué tocamos los productos antes de comprarlos? |
El farmacéutico: profesión y cultura, 70-73 , 2017 |
2017 |
It Is not the Awareness But the Familiarity! Revisiting Private Labels’ Brand Equity: An Abstract |
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics: Proceedings … , 2017 |
2017 |
¿ Cómo explora visualmente el cliente los lineales? |
El farmacéutico: profesión y cultura, 37-39 , 2017 |
2017 |
Maquetar la experiencia en la farmacia: Marketing experiencial |
El farmacéutico: profesión y cultura, 37-39 , 2017 |
2017 |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica , 2017 |
2017 |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica |
Esic Editorial , 2017 |
2017 |
Una farmacia con M de Marca: Marketing experiencial |
El farmacéutico: profesión y cultura, 39-41 , 2017 |
2017 |
¿ Escépticos totales, moderados duales o pro-digitales? Universitarios y redes sociales informativas |
Grupo Comunicar , 2017 |
2017 |
Universitarios y redes sociales informativas: Escépticos totales, moderados duales o pro-digitales |
Grupo Comunicar, Colectivo Andaluz de Educacion en Medios de Comunicacion , 2017 |
2017 |
Critical factors in message adoption: an application to viral marketing campaigns |
Universidad Complutense de Madrid , 2017 |
2017 |
Online social influence: new technologies in hospitality communication |
REVISTA ICONO 14-REVISTA CIENTIFICA DE COMUNICACION Y TECNOLOGIAS 15 (2 … , 2017 |
2017 |
Innovación, aprendizaje y compromiso: factores de éxito de los estudiantes universitarios |
CUICIID 2017: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en … , 2017 |
2017 |
Maquetar la experiencia en la farmacia |
El farmacéutico: profesión y cultura, 37-39 , 2017 |
2017 |
Why consumers purchase organic products? The role of environment, health and age |
ESIC , 2017 |
2017 |
El oído en la farmacia: sonido de fondo y sonido de productos |
El farmacéutico: profesión y cultura, 28-32 , 2017 |
2017 |
¿ A que huele una farmacia? |
El farmacéutico: profesión y cultura, 70-72 , 2017 |
2017 |
El papel social de la televisión ante el bullying. Análisis de la campaña “se buscan valientes” de Mediaset/The social role of television against the bullying. Analysis of … |
Revista de Comunicación de la SEECI, 53-72 , 2017 |
2017 |
Consumers Switching to Store Brands: Is Product Innovation Effective to Prevent it? |
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic … , 2017 |
2017 |
Marketing mix effects on private labels brand equity |
European journal of management and business economics 25 (3), 168-175 , 2016 |
2016 |
Need for touch and multichannel search and purchase |
Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of … , 2016 |
2016 |
European Journal of Management and Business Economics |
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2016 |
Green Consumption: Exploring the relation between environmental attitudes and purchase behaviour. The role of perceived risks and cultural values. |
Doctoral Thesis), Universidad Complutense De Madrid, Madrid , 2016 |
2016 |
El color ya la identidad de marca |
Harvard Deusto Márketing y Ventas 135, 34-40 , 2016 |
2016 |
«Employer branding»: marketing para comprometer al equipo con la farmacia |
El farmacéutico: profesión y cultura, 25-28 , 2016 |
2016 |
The influence of risks perception on the purchase of ecological personal care products |
Instituto Superior de Entre Douro e Vouga (ISVOUGA) , 2016 |
2016 |
El móvil como herramienta de interacción alumno-profesor, en el aula, hacia el aprendizaje profundo (deep learning). |
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2016 |
The Influence of Need for Touch in Multichannel Purchasing Behaviour. An approach based on its instrumental and autotelic dimensions and consumer s shopping task |
International Journal of Marketing, Communication and New Media 4 (6) , 2016 |
2016 |
Affective commitment to the employer brand: Development and validation of a scale |
BRQ Business Research Quarterly 19 (1), 40-54 , 2016 |
2016 |
Will they return? Getting private label consumers to come back: Price, promotion, and new product effects |
Journal of Retailing and Consumer Services 31, 109-116 , 2016 |
2016 |
Consumo verde: estudio de la relación entre las actitudes medioambientales y el comportamiento de compra: el papel de los riesgos percibidos y de los valores culturales |
Universidad Complutense de Madrid , 2016 |
2016 |
Choice of National Brand vs. Private Label “Me-Too” New Products in a Multicultural Context |
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2016 |
Los pilares del posicionamiento de marca: de los elementos “clásicos” a las “tres C” adicionales |
Harvard Deusto Márketing y Ventas 139, 16-22 , 2016 |
2016 |
Autotelic and instrumental need for touch: Searching for and purchasing apparel online |
International Journal of Economics & Management Sciences 5 (2), 1-7 , 2016 |
2016 |
To Retain or to Recover National Brand Consumers? Effects of Price, Promotion and Product Innovation Strategies |
Advances in National Brand and Private Label Marketing: Third International … , 2016 |
2016 |
Influencia del word of mouth en la compra de fármacos OTC para perder peso, según el modelo de creencias de salud. |
Universidad Complutense de Madrid , 2015 |
2015 |
Why is it Important for Private Labels to Innovate?: The Effects on Trust and WOM. |
Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same … , 2015 |
2015 |
The effect of product innovation, promotion, and price on consumer switching to private labels |
Journal of Marketing Channels 22 (3), 192-201 , 2015 |
2015 |
Business Research Quarterly |
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2015 |
The importance of the shopping experience in times of recession: an analysis from the perspective of the hedonic and utilitarian shopping values |
ESIC Market Economics and Business Journal 45 (2), 273-298 , 2014 |
2014 |
18 años de" Employer Branding": hacia una definición más precisa |
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 32-51 , 2014 |
2014 |
Nuevas Tendencias en Comunicación Estratégica |
Nuevas Tendencias en Comunicación Estratégica, 175-208 , 2014 |
2014 |
Medir el Compromiso, el nuevo Must de RR. HH |
Observatorio de recursos humanos y relaciones laborales, 32-39 , 2014 |
2014 |
Técnicas publicitarias online y presencia web |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 49-78 , 2014 |
2014 |
Nuevas tendencias en comunicación interna |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 175-210 , 2014 |
2014 |
The mediating role of mental imagery in mobile advertising |
International Journal of Information Management 34 (4), 457-464 , 2014 |
2014 |
The mediating role of mental imagery in mobile advertising |
Philip Hills/Elsevier , 2014 |
2014 |
Shopper marketing: A new challenge for Spanish community pharmacies |
Research in Social and Administrative Pharmacy 10 (6), e125-e136 , 2014 |
2014 |
Nuevas tendencias en comunicación interna |
Nuevas tendencias en comunicación estratégica, 175-210 , 2014 |
2014 |
Implantación de Sistemas de Gestión de Calidad: La experiencia del Hospital Clínico Universitario de Valladolid |
Revista Enfermería del Trabajo 3 (2), 54-58 , 2013 |
2013 |
Consumer Need for Touch and Multichannel Purchasing Behaviour |
Consumer Need for Touch and Multichannel Purchasing Behaviour 2, 1-15 , 2013 |
2013 |
Aplicación estratégica de la marca del empleador: el caso Santander |
Economistas 137, 113-120 , 2013 |
2013 |
Living and loving the employer brand, the role of employer brand experience on affective commitment |
Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World-Lost in … , 2013 |
2013 |
Employer branding: la experiencia de la marca empleadora y su efecto sobre el compromiso afectivo |
Esic Editorial , 2013 |
2013 |
Positioning |
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2013 |
Is product innovation as effective for private labels as it is for national brands? |
Innovation 15 (3), 337-349 , 2013 |
2013 |
La atención telefónica de las empresas de telefonía: influencia de la cultura en la calidad percibida |
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de … , 2013 |
2013 |
Employer branding: la experiencia de la marca empleadora y su efecto sobre el compromiso afectivo |
ADResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 58-75 , 2013 |
2013 |
The more I feel the experience, the more I buy |
International Journal of Humanities and Social Science 3 (19), 137-145 , 2013 |
2013 |
La comunicación multisensorial de las promociones en móviles |
Investigación y marketing, 34-39 , 2013 |
2013 |
La comunicación multisensorial de las promociones en móviles |
Investigación y marketing 118, 34-39 , 2013 |
2013 |
Compromiso afectivo con la marca del empleador: diseño de una escala para su medición |
Universidad Complutense de Madrid , 2013 |
2013 |
Nuevas tendencias en comunicación |
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2012 |
Nuevas tendencias en comunicación |
Esic Editorial , 2012 |
2012 |
El valor intangible de la innovación de las marcas del distribuidor |
Editorial Complutense , 2012 |
2012 |
Nuevas Tendencias de Comunicación |
ESIC , 2012 |
2012 |
CONSTRUCCIÓN DE IMAGEN DE ENSEÑA A TRAVÁS DE LOS ELEMENTOS FORMALES INCLUIDOS EN LOS FOLLETOS PROMOCIONALES ESTUDIO SOBRE LAS GRANDES SUPERFICIES ESPECIALIZADAS NO ALIMENTARIAS … |
Revista Portuguesa de Marketing 15 (28), 20 , 2012 |
2012 |
Are Employees Committed to the Brand? Developing a Measurement Tool |
Proceedings of the 12th IAMB Conference , 2012 |
2012 |
Marketing con los cinco sentidos |
Management society, 23-35 , 2012 |
2012 |
Marketing Sensorial. Comunicar con los sentidos en el punto de venta |
Marketing Sensorial. Comunicar con los sentidos en el punto de venta , 2012 |
2012 |
Aspectos diferentes en la medición de capital de marca de distribuidor: un modelo agregado |
Revista europea de dirección y economía de la empresa 21 (1), 97-111 , 2012 |
2012 |
MARÍA AVELLO ITURRIAGAGOITIA |
Nuevas tendencias en comunicación, 159 , 2012 |
2012 |
Las técnicas de investigación cualitativa en el ámbito on line |
Nuevas tendencias en investigación y marketing, 93-124 , 2012 |
2012 |
Marketing sensorial |
Pearson Prencie Hall , 2012 |
2012 |
Marketing con los 5 sentidos |
Management society, 23-35 , 2012 |
2012 |
La lealtad hacia la MDD |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Evolución de las MDD en España |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Marcas de distribuidor : Concepto Evolución Protagonistas y Adaptación a los ciclos económicos |
Piramide , 2011 |
2011 |
Marketing sensorial: nuevas claves para su gestión |
Marketing y Ventas 103, 28-33 , 2011 |
2011 |
Pasión por la marca. Construcción de una escala de compromiso afectivo con la marca empleadora |
XXIII Congreso Nacional de Marketing AEMARK Castellón , 2011 |
2011 |
Marketing olfatorio: el olor de los deseos |
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 34-39 , 2011 |
2011 |
Antecedentes de la intención de compra de medicamentos genéricos: riesgo percibido, prescriptores y experiencia |
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 20 (3), 103-120 , 2011 |
2011 |
Situación actual de las MDD en España |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Marcas de distribuidor . Concepto, evolución , protagonistas y adaptación a los ciclos económicos |
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2011 |
MULTISENSORY EXPERIENCE OF LOCATION-BASED (LB) PROMOTION ADS |
10th International Academy of Management and Business – IAMB. , 2011 |
2011 |
MDD en Alemania y Suiza. Status quo y desarrollos recientes |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Marketing sensorial: comunicar con los sentidos en el punto de venta |
Pearson , 2011 |
2011 |
Concepto y datos relevantes para definir el contexto de las MDD |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
How to prevent Consumer Switching to Private Labels: an empirical analysis |
AEMARK , 2011 |
2011 |
Distribuidores IV: Valor y capital de MDD |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Marketing sensorial: comunicar a través de los sentidos |
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 28-33 , 2011 |
2011 |
Marketing visual: amor a primera vista |
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 46-51 , 2011 |
2011 |
Marketing sensorial- Comunicar con los sentidos en el punto de venta |
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2011 |
Employer Brand Attraction: factores para captar talento |
Investigación y marketing 112, 30-38 , 2011 |
2011 |
Las MDD en Francia |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
Employer Brand Attraction: factores para captar talento |
Aedemo , 2011 |
2011 |
Marketing auditivo:¿ A qué suena una marca? |
Harvard Deusto Marketing y Ventas 103, 40-45 , 2011 |
2011 |
Experiential shopping at the mall: influence on consumer behaviour |
China-USA Business Review 10 (1) , 2011 |
2011 |
Estimación de los efectos de la publicidad en las ventas. Un análisis empírico en España y Alemania |
ESIC Business & Marketing School , 2011 |
2011 |
Grandes superficies especializadas no alimentarias en España |
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a … , 2011 |
2011 |
How to prevent Consumer Switching to Private Labels: an empirical analysis |
AEMARK , 2011 |
2011 |
Hedonic buying motivation and time-style |
The International Journal of Management and Business 1 (1), 128-155 , 2010 |
2010 |
Un juego limpio |
MK: Marketing+ ventas, 54-61 , 2010 |
2010 |
Experiencias en el Centro Comercial: Una Segmentación de los nuevos consumidores mediante Clases Latentes |
Venice: International Marketing Trends Conference , 2010 |
2010 |
Shopping, hedonism and timestyle |
EsicMarket Economic and Business Journal 136, 27-48 , 2010 |
2010 |
Aspectos diferenciales en la medición del capital de marca del distribuidor |
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 … , 2010 |
2010 |
Store Brands Under Current Economic Crisis Implication, Challenges and Opportunities |
International Conference Marketing Trends , 2010 |
2010 |
Marketing para adolescentes |
Estrategias de marketing para grupos sociales, 145-193 , 2010 |
2010 |
Un juego limpio |
MK: Marketing+ ventas 255, 54-61 , 2010 |
2010 |
Positioning of Spanish Retailers. Perception of high frequency versus low frequency consumers |
ESIC Business & Marketing School , 2010 |
2010 |
Compras: necesidad o placer |
Harvard Deusto Marketing y Ventas, 76-79 , 2010 |
2010 |
National vs. Store brands competition: entry timing and scale effects on new product performance |
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 … , 2010 |
2010 |
What drives pharmacy customers? Experience and convenience in the spanish market |
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 … , 2010 |
2010 |
Marketing farmaceútico: De la farmacia al espacio de la salud |
MK: Marketing+ ventas, 54-57 , 2010 |
2010 |
LIVING THE EMPLOYER BRAND: A FRAMEWORK PROPOSITION |
XXII Congreso Nacional de Marketing AEMARK Oviedo , 2010 |
2010 |
Positioning of Spanish Retailers: Perception of high frequency versus low frequency consumers |
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 26-39 , 2010 |
2010 |
Hedonic buying motivation and time-style |
The International Journal of Management and Business 1 (1), 128-155 , 2010 |
2010 |
Procesos de innovación como ventaja competitiva frente a las marcas blancas |
Procesos de innovación como ventaja competitiva frente a las marcas blancas , 2010 |
2010 |
El hedonismo en las compras y el estilo temporal |
ESIC Market 41 (136), 49-72 , 2010 |
2010 |
What drives pharmacy customers? experience and convenience in the Spanish Market |
2010 Global Marketing Conference , 2010 |
2010 |
El rapto del tiempo. Experimentos, curiosidades y fantasías sobre la gestión de esperas |
ESIC Editorial , 2010 |
2010 |
y Gavilan, D.(2009) |
Positioning Analysis and Consumer Typologies of Spanish Store Brand … , 2009 |
2009 |
Do Store Brands Influence Acceptance of New Products? |
Available at SSRN 1423967 , 2009 |
2009 |
Análisis de la Innovación de marcas de distribuidor y de su influencia en la aceptación de productos nuevos |
Universidad Complutense , 2009 |
2009 |
Influence of the perception of different types of store brands on consumer typologies and satisfaction levels |
Innovative Marketing 5 (4), 75-82 , 2009 |
2009 |
¿ Esperamos porque es mejor o es mejor porque esperamos? Un estudio exploratorio de la relación entre el tiempo de espera y el valor percibido. |
Universia Business Review, 56-73 , 2009 |
2009 |
Propuesta de un modelo explicativo de los estilos de tiempo en la conducta de compra y desarrollo de las escalas de medida. |
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico … , 2008 |
2008 |
Marcas de distribuidor (MDD): 100 ideas clave. Iniciativas empresariales más novedosas a nivel mundial |
Distribución y consumo 18 (100), 241-257 , 2008 |
2008 |
Esperando en la caja del híper |
Distribución y consumo 17 (96), 5-19 , 2007 |
2007 |
Tiempo y venta: la influencia del tiempo de espera en la satisfacción con el servicio |
Universidad Complutense de Madrid , 2004 |
2004 |